Κυριακή 21 Ιουνίου 2026

Ρεπορτάζ

 


Ανταπόκριση από την εκδήλωση της Εργατικής Συμμαχίας στα Δυτικά για τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, την ακρίβεια & τον πόλεμο με αφορμή την έκδοση της νέας ομώνυμης μπροσούρας της.
Ομιλητές: Αντώνης Κουρούκλης ( Συνδικαλιστής ΕΦΚΑ), Δημήτρης Κατσαγάνης (Δημοσιοργάφος)

Πολιτιστικό Κέντρο Μ. Μερκούρη (Αγίου Φανουρίου 99, Ίλιον)













Πέμπτη 11 Ιουνίου 2026

Όχι στη «σαλαμοποίηση» των προσλήψεων των συμβασιούχων στους Δήμους

 

  • Όχι στη «σαλαμοποίηση» των προσλήψεων

    των συμβασιούχων στους Δήμους

    Όλοι στην Απεργία της ΠΟΕ – ΟΤΑ στις 12 Ιουνίου


Η Εργατική Συμμαχία στα Δυτικά καλεί σε μαζική συμμετοχή των δημοτικών υπαλλήλων στην 24ωρη απεργία που κήρυξε η ΠΟΕ ΟΤΑ στις 12 Ιουνίου 2026 με δύο βασικά αιτήματα:

  • Τη Μονιμοποίηση των εργαζομένων Ε.Σ.Π.Α. στις Κοινωνικές Δομές των Δήμων και

  • Την Επέκταση και σε άλλες υπηρεσίες, της μη υποχρεωτικότητας εφέσεων έως την τελική δικαίωση για οριστική κατάργηση της «διάταξης Βορίδη».

Με επιστολή του ο Υπουργός Εσωτερικών, Θεόδωρος Λιβάνιος, προς την ΠΟΕ ΟΤΑ στις 4 Ιουνίου παρουσίασε τους βασικούς άξονες του σχεδίου του για την αντιμετώπιση του καυτού προβλήματος των συμβασιούχων ΕΣΠΑ στους Δήμους.

Τα βασικά σημεία του σχεδίου Λιβάνιου είναι τα εξής:

1. Αυξημένη μοριοδότηση μόνιμης πρόσληψης για όσους έχουν προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών, σύσταση ενός πίνακα ο οποίος θα ανανεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα και από τον οποίο θα αντλείται το προσωπικό για την κάλυψη των οργανικών θέσεων, που θα κενώνονται καθώς και το προσωπικό για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών. Από τον ίδιο πίνακα θα αντληθεί και το προσωπικό για την κάλυψη μόνιμων θέσεων εργασίας που θα δημιουργηθούν στο μέλλον.

2. Επέκταση της μη υποχρεωτικότητας της έφεσης από τις δημοτικές αρχές, στο σύνολο των εργαζομένων των κοινωνικών δομών και άλλων υπηρεσιών, όπως είναι οι ανταποδοτικές, οι τεχνικές, υπηρεσίες πρασίνου και πολιτισμού, αθλητισμού και άλλες υπηρεσίες των Δήμων, εφόσον από 1.1.2023 έχουν υπηρετήσει 2 έτη συνολικά στον φορέα. Αυτό σημαίνει πως όσοι εργάζονται σε κοινωνικές δομές και ανταποδοτικές υπηρεσίες μετά τον Ιανουάριο του 2023 έχουν κλείσει προϋπηρεσία 2 ετών στο συγκεκριμένο φορέα, θα απαλλάσσονται από την υποχρέωση άσκησης έφεσης από το δήμο που εργάζονται προκειμένου να λυθεί η σχέση εργασίας τους δικαστικά.

Υπό την πίεση των απεργιακών κινητοποιήσεων των συμβασιούχων των κοινωνικών δομών και συνολικά της αυξανόμενης οργής των Δημοσίων Υπαλλήλων απέναντι στην Κυβέρνηση Μητσοτάκη που έχει δώσει μισθολογικές αυξήσεις της… πλάκας (20 ευρώ πέρσι, 35 ευρώ φέτος) και αρνείται πεισματικά να δώσει έστω και τον 13ο μισθό όπως απαιτεί εδώ και χρόνια η ΑΔΕΔΥ, σχεδιάζει πλέον μία κάποια… λύση στο πρόβλημα της επικείμενης – το 2027- απόλυσης χιλιάδων εργαζομένων στους βρεφονηπιακούς σταθμούς.

Αλλά αντί να δώσει μία εφάπαξ διέξοδο με την άμεση μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων, επιλέξει τη λύση της «σαλαμοποίησης»με προσλήψεις σε... δόσεις. Έτσι παρατείνει την ομηρία των εργαζομένων στις κοινωνικές δομές των Δήμων, την ίδια ώρα που οι δήμοι, όπως και όλο το Δημόσιο στενάζουν από ελλείψεις προσωπικού! Αλλά τι άλλο να περιμένει κανείς από μία κυβέρνηση στο ζήτημα των προσλήψεων στο Δημόσιο, όταν η κοινοβουλευτική ομάδα της κατέθεσε πρόσφατα πρόταση συνταγματικής αναθεώρησης η οποία προβλέπει τη σύνδεση της αξιολόγησης με την άρση της μονιμότητας; Η κυβέρνηση των... α(χ)ρίστων, του εγκλήματος των Τεμπών, του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ και του φαγοποτιού με τα προγράμματα «κατάρτισης» μέσω ΔΥΠΑ έρχεται τώρα να απειλήσει με απόλυση όποιον δημόσιο υπάλληλο δεν έχει... καλή επίδοση στην εργασία του αφού:

  • Έχουν κατακρεουργηθεί οι μισθοί στο Δημόσιο εδώ και 16 χρόνια, αρχικά με τις μνημονιακές άγριες περικοπές και έπειτα από το τέρας του πληθωρισμού που γέννησε η κρίση και οι πολέμοι του συστήματος που υπηρετεί το Μητσοτακέικο.

  • Έχει μειωθεί κατά 25% το προσωπικό στο Δημόσιο και συνεχίζει να ισχύ ο απαράδεκτος κανόνας της 1 πρόσληψης για κάθε 1 αποχώρηση και έχει προχωρήσει η άμεση και έμμεση ιδιωτικοποίηση της υγείας και της παιδείας!

Αν και η ανεργία έχει αρχίσει και πάλι -για πρώτη φορά από το 2014- να παίρνει την ανηφόρα, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιλέγει τις προσλήψεις στο δημόσιο με το σταγονόμετρο. Για αυτό κανένα σχέδιο για μόνιμες προσλήψεις με … δόσεις δεν μπορεί να γίνει δεκτό.

Η Εργατική Συμμαχία στα Δυτικά υποστηρίζει:

  • Την άμεση μόνιμη πρόσληψη όλων των συμβασιούχων στους Δήμους και γενικότερα στο Δημόσιο. Για να τελειώσει μια δια παντός η ομηρεία των συμβάσεων ορισμένου χρόνου και οι ατελείωτες δικαστικές περιπέτειες χιλιάδων εργαζομένων που το μόνο που ζητούν είναι να εργάζονται για να επιβιώσουν!

  • Την πάλη για γενική απεργία διαρκείας στους Δήμους και όλο το Δημόσιο για μαζικές προσλήψεις και αυξήσεις στους μισθούς. Δεν αρκεί μία απεργία στους Δήμους και μια άλλη στον ΕΦΚΑ και μια ...«παράλλη» των εργαζομένων στις δικαστικές υπηρεσίες. Χρειάζεται η οργάνωση -και όχι απλά η ...ανακοίνωση, όπως έγινε με την τελευταία απεργία της ΑΔΕΔΥ- μιας απεργίας διαρκείας σε όλες τις δημόσιες υπηρεσίες.

  • Τον αγώνα ενάντια στη συνταγματική άρση της Μονιμότητας στο Δημόσιο. Το πρόβλημα των εργαζομένων δεν είναι η...μονιμότητα στο Δημόσιο, αλλά η μη μονιμότητα της εργασίας στον ιδιωτικό τομέα. Παλεύουμε για μόνιμη εργασία για όλους τους μισθωτούς και απαγόρευση των απολύσεων.

  • Την ανατροπή της κυβέρνησης Μητσοτάκη από τους αγώνες του εργατικού – λαϊκού κινήματος, για μία εργατική σοσιαλιστική διέξοδο από την κρίση.


ΙΟΥΝΙΟΣ 2026



Σάββατο 6 Ιουνίου 2026

24 Ιουνίου: Αλληλεγγύη στην απεργία στα ξεοδοχεία, τα καφέ και τα εστιατόριά

 

Η Εργατική Συμμαχία στα Δυτικά υποστηρίζει η εικοσιτετράωρη απεργία που κήρυξε η Πανελλαδική Ομοσπονδία στον Επισιτισμό και τον Τουρισμό (ΠΟΕΕΤ) για τις 24 Ιουνίου 2026 για τους εργαζομένους τα καφέ, τα εστιατόρια και στα ξενοδοχεία.

Δυο μόλις μήνες μετά την έναρξη ισχύος της Κλαδικής Συλλογικής Σύμβασης στην Εστίαση για βασικό μισθό μόλις 20 ευρώ (μικτά) πάνω από τον εθνικό κατώτατο μισθό (940 ευρώ έναντι 920 ευρώ), την οποία υπέγραψε η ΠΟΕΕΤ και η ΓΣΕΕ με τους εργοδότες, η ΠΟΕΕΤ υποχρεώθηκε να κηρύξει απεργία στον κλάδο. Και αυτό, κυρίως, υπό το βάρος της επέλασης της ακρίβειας που έχει φέρει η επίθεση των ΗΠΑ, του Ισραήλ με τη στήριξη της ΕΕ (μαζί και της «δικής μας» κυβέρνησης υπό τον Μητσοτάκη) στο Ιράν και γενικότερα στη Μέση Ανατολή.

Η αύξηση που αποφάσισε η κυβέρνηση στον εθνικό κατώτατο μισθό κατά 4,55% και η αύξηση στον βασικό μισθό στην Εστίαση κατά 6,3% που προέκυψε από την νέα Κλαδική Συλλογική Σύμβαση από 1/4/2026 (αφού οι αμοιβές στην εστίαση είχαν μείνει προηγούμενα παγωμένες για ένα χρόνο καθώς δεν είχε υπογραφεί νέα κλαδική σύμβαση...) έχει ήδη εξανεμισθεί με το Γενικό Δείκτη Τιμών Καταναλωτή να «τρέχει» τον Απρίλιο του 2026 με ρυθμό 5,4% έναντι 2% πέρσι τον ίδιο μήνα. Είναι ο ίδιος αυτός λόγος (δηλαδή το ανεξέλεγκτο πληθωριστικό κύμα) που ωθεί την ΠΟΕΕΤ να σχεδιάζει να καταγγείλει την Κλαδική Σύμβαση που υπέγραψε πέρσι στον Τουρισμό (αν και αυτή κανονικά λήγει στις 31/12/2026) και να ζητήσει επαναδιαπραγμάτευση με τους Ξενοδόχους για νέα σύμβαση για τους ξενοδοχοϋπαλλήλους με ισχύ από την 1/7/2026 έως και την 30/6/2028.

Η Εργατική Συμμαχία στα Δυτικά υποστηρίζει την άμεση καταγγελία της εντελώς παρωχημένης από τις εξελίξεις στο μέτωπο της ακρίβειας Κλαδικής Σύμβασης στα ξενοδοχεία και την υπογραφή νέας. Παράλληλα, όμως, εκφράζουμε την... απορία μας για το πώς η ΠΟΕΕΤ σχεδιάζει (και σωστά) την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης στον τουρισμό σήμερα, κυρίως λόγω της πληθωριστικής έκρηξης, ενώ πριν 3 μήνες, παρότι είχε ήδη ξεσπάσει η έκρηξη αυτή, υπέγραψε κλαδική σύμβαση στην Εστίαση με βασικό μισθό ...940 ευρώ έναντι 920 ευρώ που πήγε ο εθνικός κατώτατος μισθός από την 1/4/2026!

Σε κάθε περίπτωση, υποστηρίζουμε την ανάγκη μία νέας Κλαδικής Σύμβασης στα Ξενοδοχεία, πλην όμως όχι για... δυο χρόνια όπως ετοιμάζεται να υποστηρίξει η ΠΟΕΕΤ. Και αυτό γιατί -ειδικά σε συνθήκες σαν τις σημερινές, δηλαδή πλήρους αστάθειας στην οικονομία διεθνώς και στην Ελλάδα- δεν πρέπει να εγκλωβισθούν οι ξενοδοχοϋπάλληλοι σε μία «αύξηση» στις αμοιβές, η οποία θα μπορούσε και πάλι να εξανεμισθεί πολύ πριν τελειώσει ακόμα και το τρέχον έτος, καθώς στους επόμενους μήνες, τόσο τους θερινούς, όσο και τους φθινοπωρινούς, κάθε άλλο παρά κάμψη του πληθωρισμού αναμένεται...

Δεδομένου, μάλιστα, πως η επόμενη «σεζόν» θα ξεκινήσει προς τα μέσα Απριλίου 2027 (καθώς το Πάσχα του 2027 πέφτει στις 2 Μαΐου), μία νέα κλαδική σύμβαση θα πρέπει να έχει ισχύ έως την 31/3/2027, ενώ θα πρέπει να έχουν ξεκινήσει οι διαπραγματεύσεις για την επόμενη με ισχύ από την 1/4/2027 έτσι ώστε να αποφευχθεί μία καταχρηστική συμπεριφορά εκ μέρους των εργοδοτών σε σχέση με την εκτεταμένη μετενέργεια που προβλέπει (εκ του πονηρού...) ο νόμος Κεραμέως περί «Εθνικής Κοινωνικής Συμφωνίας».

Όσον αφορά το ποσοστό της αύξησης των μισθών την οποία θα πρέπει να λάβουν οι εργαζόμενοι στον τουρισμό, όπως και σε άλλο κλάδο, δεν θα πρέπει να έχει απλώς «άξονα» τον Γενικό Δείκτη Τιμών με στόχο να είναι τουλάχιστον στο ίδιο ύψος η ποσοστιαία αύξηση του (πχ αύξηση 5,4% στις αμοιβές έναντι 5,4% που «τρέχει» ο πληθωρισμός τον Απρίλιο του 2026), αλλά τουλάχιστον στο ίδιο ύψος της ποσοτικής αύξησης των βασικών για τη διαβίωση μας, δηλαδή της σίτισης, στέγασης και ένδυσης. Έτσι δεν μπορεί κανείς να επικαλείται κανείς ένα «Γενικό Δείκτη Τιμών» που έτρεχε με 5,4% τον Απρίλιο του 2026 όταν οι τιμές των ενοικίων έτρεξαν με 13,8%! Τι νόημα έχει να λαμβάνουμε υπόψιν τον λεγόμενο Γενικό Δείκτη Τιμών, όταν εκεί που πληρώναμε ενοίκιο 500 ευρώ/μήνα πέρσι, φέτος πληρώνουμε 569 ευρώ/μήνα (+13,8%), δηλαδή συν 69 ευρώ ή αλλιώς πολύ πάνω από την αύξηση του κατώτατου μισθού (40 ευρώ μικτά ή 34 ευρώ καθαρά);! Επίσης, τον ίδιο ΦΠΑ (24%) πληρώνουν όσοι αμείβονται με 920 ευρώ/μήνα και τον ίδιο όσοι αμείβονται με ...9.200 ευρώ...

Συνεπώς οι κλαδικές συλλογικές συμβάσεις, είτε αυτές αφορούν ξανά τον τουρισμό, είτε αύριο το Εμπόριο, είτε οποιονδήποτε κλάδο, από πλευράς εργαζομένων θα πρέπει να έχουν ως πρωταγωνιστικό παράγοντα το συνολικό κόστος με το οποίο επιβαρύνονται προκειμένου να επιβιώσουν οι μισθωτοί και όχι τον ποσοστό αύξησης του Δείκτη Τιμών γενικά που ισχύει οριζοντίως για όλα τα κοινωνικά στρώματα… Ειδικά, καθώς η ΓΣΕΕ (κακώς) έχει αναλάβει θεσμικό ρόλο «συνδιαμορφωτή» της εργασιακής και μισθολογικής πολιτικής στα πλαίσια της «Εθνικής Κοινωνικής Συμφωνίας» για τις συλλογικές συμβάσεις αλλά και της συμμετοχής της στην κρατική, μόνιμη «ομάδα εργασίας» του Υπ. Εργασίας, είναι να ...απορεί κανείς πως κάθεται στο ίδιο τραπέζι με εκείνους -δηλαδή την κυβέρνηση Μητσοτάκη- που διατηρούν το ληστρικό ΦΠΑ του 24% και δέχονται να εξαιρούν τις αμυντικές/πολεμικές δαπάνες από το έλλειμμα (την ίδια ώρα που βάζουν συνεχώς κόφτες τις κοινωνικές δαπάνες για συντάξεις, υγεία και παιδεία) …

Πως η ΓΣΕΕ «συζητά» με την κυβέρνηση και τους μεγαλο - εργοδότες για «αυξήσεις» στους μισθούς με σεβασμό στην «ανταγωνιστικότητα» της ελληνικής οικονομίας και των κλάδων της ειδικά, όταν αυτή η «ανταγωνιστικότητα» έχει ήδη καταποντιστεί λόγω της ακρίβειας που έφερε ο ιμπεριαλιστικός πόλεμος από την Ουκρανία έως το Ιράν, ο πόλεμος στον οποίο συμμετέχει η Ελλάδα δια χειρός κυβερνήσεως Μητσοτάκη; Από αυτήν την άποψη, η συνυπογραφή της ΓΣΕΕ στη Εθνική Κοινωνική Συμφωνία (την οποία υποστήριξε μετ’ επαίνων η ηγεσία της ΠΟΕΕΤ που σήμερα καλεί σε απεργία στην Εστίαση και τον Τουρισμό) δεν έχει άλλο στόχο παρά επιβάλλει έμμεσες μειώσεις στους μισθούς (δίνοντας αυξήσεις κάτω από τις ανάγκες μας) και όχι αυξήσεις, καθώς στόχο έχει την συλλογική πειθάρχηση της εργατικής τάξης (μέσω των Συλλογικών Διαπραγματεύσεων και Συμβάσεων) προκειμένου να υπηρετηθούν οι νέοι κοινωνικοί στόχοι των κυρίαρχων του «έθνους», δηλαδή των αφεντικών.

Η Εργατική Συμμαχία στα Δυτικά όχι μόνο καταγγέλλει την Εθνική Κοινωνική Συμφωνία και ζητά την έξοδο της ΓΣΕΕ από αυτή. Καλεί σε νέα κλαδική σύμβαση στον Τουρισμό, σε ταξικό αγώνα διαρκείας στην εστίαση και κάθε κλάδο για πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς, με κάθε μέσο, με νέες κλαδικές, επιχειρησιακές ακόμα και ατομικές συμβάσεις. Παλεύει για την εθνικοποίηση όλων των πυλώνων της οικονομίας (τράπεζες, ενέργεια, κλπ) χωρίς αποζημίωση και κάτω από εργατικό έλεγχο και διαχείριση και το σχεδιασμό της με βάση τις εργατικές λαϊκές ανάγκες. Για την ανατροπή της κυβέρνησης Μητσοτάκη, την έξοδο από το ΝΑΤΟ και την ΕΕ, την ήττα τους σε όλα τα πολεμικά μέτωπα από την ανατολική Ευρώπη μέχρι την Μέση Ανατολή, για μία εργατική σοσιαλιστική διέξοδο από τον καπιταλισμό.












Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026

Συζήτηση για την Εθνική Κοινωνική Συμφωνία για τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, την ακρίβεια & τον πόλεμο

 Συζήτηση για την Εθνική Κοινωνική Συμφωνία για τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, την ακρίβεια & τον πόλεμο

Ομιλητές: Αντώνης Κουρούκλης ( Συνδικαλιστής ΕΦΚΑ), Δημήτρης Κατσαγάνης (Δημοσιοργάφος) 

Σάββατο 20 Ιουνίου, 18:00 στο Πολιτιστικό Κέντρο Μ. Μερκούρη (Αγίου Φανουρίου 99, Ίλιον)

Εργατική Συμμαχία στα Δυτικά

Τρίτη 21 Απριλίου 2026

Φωτογραφίες και Βίντεο από την εκδήλωση της Εργατικής Συμμαχίας στα Δυτικά με θέμα "Αλήθειες και ψέματα για την "εκεχειρία" και τον πόλεμο στον Kόλπο".

 Φωτογραφίες και Βίντεο από την εκδήλωση της Εργατικής Συμμαχίας στα Δυτικά με θέμα "Αλήθειες και ψέματα για την "εκεχειρία" και τον πόλεμο στον Kόλπο" με ομιλητές τους :

Χασάν Κούτσι (“Το Παλαιστινιακό Σπίτι”), Κώστα Ράπτη
(δημοσιογράφο), Γιώργο Τσιάρα (δημοσιογράφο), Θόδωρο Κουτσουμπό (“Νέα Προοπτική”).









Τρίτη 14 Απριλίου 2026

Αλήθειες & Ψέματα για την "εκεχειρία" και τον πόλεμο στον Κόλπο

 Εκδήλωση / Συζήτηση

Κυριακή 19 Απριλίου / 11 πμ
Πολιτιστικό Κέντρο “Μ. Μερκούρη” (Αγίου Φανουρίου 99, Ίλιον)
Ομιλητές
Χασάν Κούτσι (“Το Παλαιστινιακό Σπιτι”), Κώστας Ράπτης (δημοσιογράφος)
Γιώργος Τσιάρας (δημοσιογράφος), Θόδωρος Κουτσουμπός (“Νέα Προοπτική”)
Ο πόλεμος των ΗΠΑ και του σιωνιστικού κράτους του Ισραήλ κατά του Ιράν, σπρώχνει καθημερινά και βίαια τον κόσμο στον γκρεμό ενός Γ’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ίσως και σε θερμοπυρηνική καταστροφή.
Έχουν περάσει 77 χρόνια μετά την ίδρυση του ΝΑΤΟ και 81 χρόνια από το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου και είμαστε για άλλη μια φορά μπροστά σε γενοκτονίες στην Γάζα, ισοπεδωτικούς βομβαρδισμούς στον Λίβανο και επιθέσεις στους λαούς που παλεύουν για την ελευθερία τους.
Ο πόλεμος στο Ιράν ακόμα και αν σταματήσει τώρα, δεν είναι το τέλος αλλά άλλο ένα βήμα στο εφιαλτικό μονοπάτι ενός παγκόσμιου πολέμου. Πίσω από την ευθεία στόχευση του Ιράν, απώτερος στόχος των ΗΠΑ και του σιωνισμού, του φασιστοειδούς φανφαρόνου Τραμπ και του δολοφόνου Νετανιάχου, είναι χώρες που οδηγήθηκαν από κοινωνικές επαναστάσεις ενάντια στην κατοχή και την καταπίεση, ανεξαρτήτως της μετέπειτα πορείας τους, όπως η Κίνα, η Ρωσία, η Κούβα, η Βενεζουέλα.
Αλλά και κάθε λαός που σήκωσε το κεφάλι ενάντια στους καταπιεστές του. Κινητήρια δύναμη της πορείας προς τον πόλεμο είναι η άλυτη από το 2008 παγκόσμια καπιταλιστική κρίση.
Είναι η ίδια αυτή κρίση που επίσης βαθαίνει τις ρήξεις και αντιφάσεις στο εσωτερικό του ΝΑΤΟ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Παρά τις αντιφάσεις τους, όλοι μαζί κινούνται προς την στρατιωτικοποίηση των οικονομιών τους, ενώ τεράστια ποσά δίνονται στο πρόγραμμα Re-Arm Europe. Οι μεγιστάνες της Silicon Valley, της “συμμαχίας Epstein”, αυτοί ανέδειξαν τον Τραμπ, επιχειρούν να προωθήσουν τον φασισμό στην “σκιά” των πολεμικών επιχειρήσεων, μια “γραμμή» που υποστηρίζεται από τις περισσότερες άρχουσες καπιταλιστικές ελίτ της Ευρώπης.
Ο πόλεμος στο “εξωτερικό”, στην Μέση Ανατολή δεν είναι παρά ή άλλη όψη του πολέμου κατά του “εσωτερικού εχθρού”, της εργατικής τάξης, κατά των μισθών, του βιοτικού επιπέδου, της κοινωνικής πρόνοιας και των δημοκρατικών δικαιωμάτων.
Διοργάνωση:
Εργατική Συμμαχία στα Δυτικά
με την υποστήριξη του δημοτικού σχήματος
Αριστερή Κίνηση Ιλίου